Svar på tal:)


Lena om Tankarna:
Lärarna gör mer än vad ni ens kan tänka och ni ungdomar vill ha allt på ett silverfat

22 Maj, 20:43
Denna kommentar läste jag nu. Jag tror bestämt att denna person är en lärare som ansåg min text vara förolämpande. Jag vet inte vad du anser om mig och andra ungdomar men som jag skrev: Jag vet att lärare gör mer än undervisa. Det handlar väl inte överhuvudtaget om att vi vill ha allt serverat?

Jag vet inte om du har läst mina tidigare inlägg men jag ligger inte hemma på soffan och dricker cola varje dag. Jag jobbar och sliter för att jag vill bli framgångsrik, tjäna egna pengar och bli ekonomiskt oeberoende. Jag har aldrig fått något på ett silverfat- vore trevligt någon gång- jag har jobbat mig till dessa jobb och till pengarna jag tjänar idag.
Jag håller med dig om att många ungdomar är allt för bortskämda men du behöver inte ta ut det på alla:)

Många ungdomar vill visa vad de går för, det är vi som ska ta över efter er! Varför inte samarbeta istället? Vi vill visa vad vi går för, varför inte ihop?
Var inte bitter- det löser inga problem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0