12-09-26

Har precis fört över lön och har nu även hunnit betalat alla räkningar. Puuh vad vi har utgifter denna månad! Man får in pengarna och de försvinner lika fort ;)

Blir även att åka till Ullared nästa vecka, då passar vi på att köpa precis allt!:) Ska köpa julklappar till tösabiten med, super kul!!

Min älskling sover nu och jag passar på att göra allt som behöver göras!
Jag har tänkt mycket på matfronten, vi handlar för kanske 4500 kr i månaden och då är vi bara två personer som äter nu. Jag räknar inte med Mollys mat.
Det är väldigt mycket för två personer så nu har jag bestämt mig för att jag enbart ska handla för 3000 kr denna månad så får vi se om det går.
Man är ju mycket för att åka och handla just det man är sugen på, vilket blir dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0