12-09-13

Nu har jag inte kunnat sova på en och en halv timme..Näsan rinner,halsen svider och kroppen värker. Jag knaprar alvedon men känns inte som att det hjälper. Snart vaknar nog min älskade sötnos också.
 
Igår var hon helt överlycklig. Så fort vi pratade med henne sken hon upp. T.o.m när vi sa godnatt och la henne i sängen- då spelar det ingen roll hur sjuk jag än är. Jag blir alltid på bra humör när jag får se Molly eller när hon ler.
Eftersom jag inte kunnat sova så har jag såklart stått vid hennes säng och bara tittat. Jag kan bokstavligen stå i timmar. Tänk att vi har skapat henne. Något så underbart.
 
Nu hoppas jag att jag snart är frisk för nu vill jag orka vara med Mollsan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0