12-10-27

 
Jag gjorde en kladdkaka och den blev inte god alls..
Vad är det jag säger? Klart den blev god;)
Jädrigt god om jag får säga det själv.
 
Nu ska jag börja baka också nu när vi köpt lite nya saker. Så Henke bör vara väldigt lycklig då han nu får både god mat och goda bakelser! Kul att man är bra på något iallafall
 
Jag känner att Molly växer lite för fort. Jag låg inne med henne i sängen tidigare idag och hon satte sig upp och tittade på mig. Så fort hon tittade på mig så började tårarna att ringa. Börjar min lilla tjej redan bli stor?
Jag älskar varje framsteg hon gör men stanna lite! Jag är så oerhört stolt över att vara hennes mamma så jag kan börja gråta bara av att tänka på att hon är min. Mammas guldklimp!
 
Förresten, jag såg att det har kommit in 186 nya personer på bloggen, skriv vilka ni är. Jag är nyfiken på vad det är för typer inne på min blogg!;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0