12-10-26

 
Vår lilla dotter har velat äta upp sin pappa under kvällen<3
Nu sover älsklingen och hittills märker vi inget angående medicinen. Kanske var tur att jag gav henne magdropparna i förebyggande.
 
 
Linus gjorde min fredag till ett helvete. Han ringde och sa att jag skulle se en video på youtube.
En mamma misshandlar sin 8 månaders bebis. Det absolut värsta jag har sett. Klarade 10 sekunder sen stängde jag av och tog bort all info om den. Jag ska inte skriva mer än så för en vettig människa vill inte höra något om det. Det händer ute i världen och det är oförlåtligt!
I ett sådant läge önskar man livet ur mamman, så är det bara!
 
Tur att man själv älskar sitt barn över allt annat. Jag hade mer än gärna tagit emot alla barn som blir slagna, oavsett om de är 8 månader eller 8 år!
 

Förstörde jag er fredag nu? Det hoppas jag inte utan jag hoppas att ni har en mysig fredag!
Tala om för alla era kära hur mycket ni älskar de.
 
Jag är så glad över mitt liv. Har syskon som är guld för mig. Skulle inte kunnat haft en bättre mamma.
Har en fin lägenhet. Har en fin och bra bil. Har en otroligt fin och snäll sambo och till sist har jag den finaste bebisen som finns. Mitt liv är komplett<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0