12-10-23

 

07.15 vaknade älsklingen imorse. Vi åt gröt och efter ca 30 minuter la jag henne i sängen då hon alltid är trött efter frukosten. Hon totalvägrade.
Hon vill upp! Hon tycker inte om att ligga ner längre utan hon vill se allt. Dröjer nog inte allt för länge innan hon sätter sig upp.
Hon tycker även att de är jätte roligt när mamma pussar/blåser henne på kinden
 
Molly är fortfarande vaken men hon ligger i sin säng. Tror ni att hon är pigg och glad? Inte riktigt..
Hon kan nog inte bli mer övertrött. Nu lugnar hon sig.
När hon är såhär så kan man inte vara hos henne, hon måste få några minuter och lugna sig ner.
Blir hon inte lugnare då beger jag mig ut på en promenad!
Nu ska jag ställa mig vid dörren och titta in.
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0