12-10-21

 
Jag är egentligen för trött för att skriva. Molly somnade vid 15 och det gjorde vi med.
Är det inte konstigt att jag nästan bara har bilder på pappa och Molly eller bara Molly? Blir liksom jag som hanterar kameran varje gång. Molly har varit på mys humör idag. Älsklingen hann även träffa mormor en snabbis.
 
Vet ni vad vi ska äta ikväll? Nachotallrik.
Det hade Henke kunnat äta 5 dagar i veckan. Om han fick bestämma hade vi bara ätit nachotallrik och fisk;)
 
Imorgon är det återigen jobb för pappa så då blir det mysfaktor hela dagen. Vi ska plocka undan lite, busa, åka och handla, börja med maten och sen tänder vi ljus och har myskväll med Viktoria och Fredrik.
Vi ska ge henne lite gröt nu och sen ska jag bädda ner mig med henne i soffan innan sängdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0