12-10-19

 

Måste ju visa upp Mollys fina pyjamas som hon fått av mormor. Den var lite lång så kavlade upp lite i armarna och benen men så fin!
Har inte hunnit skriva så mycket de senaste dagarna men det har varit ganska mycket.
Molly har fått en lindrig lunginflammation så vi hoppas att den försvinner av sig själv. Hon fick medicin mot sin hosta. Mår så dåligt när mitt hjärta mår dåligt.
Igår somnade hon på mitt bröst och det har aldrig varit så mysigt som då.
 
Henke var ute igår och röjde. Han kom hem- otrevlig. Nolltolerans!
Jag vill vara med Molly så mycket som möjligt nu när hon inte mår bra så jag är tillbaka så fort jag orkar. Jag får inte sova så mycket kvällarna så jag passar på att sova när Molly sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0