12-10-04

 
Ser det gott ut?;) När jag visade Henke bilden så sa han direkt att han måste ha det så nu ska vi äta det ikväll.
Molly satt och åt på sin majskrok, mammas gull<3
 
På tal om något positivt! Jag åkte förbi en bilverkstad tidigare och frågade hur jag skulle göra med bilen och att vi hade bytt batteri. De tog in bilen och felsökte hela motorn och kollade så att batteriet laddade korrekt. Helt gratis! De är så bra!

Det var inget fel på bilen och batteriet laddade som det skulle. De sa att det antagligen var batteriet som var gammalt. De sa även att jag nu kunde åka till Ullared. Jippie!

Imorgon natt kl.03 åker vi. Roadtrip..Måste ha med redbull eller kaffe..
Jag kommer sakna min andra hälft och min hela hälft <3
Jag tror dock att de kommer att mysa hela dagen och att pappa, som vanligt, kommer att dansa och sjunga för henne<3
Om allt går bra och vi inte får stå i kö i 3 timmar så är vi nog hemma till 16 Jag går inte på G-kås i  5,6 timmar. Det klarar jag inte. Jag går in, tar det jag ska ha och går ut. Nästan iallafall..
Mitt gull sover just nu och jag sitter här, har diskat och plockat och nu ska jag ringa och väcka syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0