12-05-28



Idag har vi varit på spädbarnsmassage. Super mysigt och Molly älskade det så nu ska hon bli masserad varje kväll innan hon ska sova.
Mamma var här tidigare och både jag och Molly älskar den tiden vi får med henne<3

Ikväll/Inatt är Molly och jag själva så jag bäddade henne i min säng. Hon måste ju få mysa med mamma. Nog för att hon gör det varje dag men jag får inte nog;)
Gick igenom Mollys kläder idag. Hon använder fortfarande stl.50-56. Hon lär kunna ha det ett tag till så jag vill köpa lite mer kläder till henne:)

När jag tänkte på shopping innan graviditeten så tänkte jag på en massa skit bara. Tänker jag på shopping nu så tänker jag enbart på Molly. Skulle kunna handla för flera tusen direkt till henne.
Men nu har vi ett dop att planera! Har stått still ett par dagar nu men ska ta upp det i veckan igen:)

Nu ska jag städa och plocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0