12-05-15



Här har ni mammas älskling. Hon har allt fått lite runda kinder. Hon är 6 veckor nu. Känns som att hon varit här mycket längre. Många säger att tiden går fort men jag tycker tvärtom. Underbart är det iallafall.

Så fort hon somnar saknar jag henne. Går in till henne flera gånger för att bara titta på henne. Hon är så otroligt snäll och en väldigt nöjd bebis.
Kommer nog aldrig att kunna vara ifrån henne en hel dag. Tur att man inte behöver det ännu.

Jag måste se över dopet nu också. Tror att det blir i augusti nu iallafall. Ska ringa kyrkan och kolla imorgon. Jag har hittat en doplåt och även en som ska sjunga den. Underbar låt-det är som att sångerskan tagit mina ord- men den får ni vänta med att höra.

Molly ligger och sovernu men lär vakna vid 23 för att äta så ingen idé att somna.
Ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0