5:e mars



Åt den godaste frukosten nyss. Okej..det är inte bara mina mackor ;)
Vaknade utan röst idag. Har så fruktansvärt ont i halsen men nu äter jag halstabletter och hoppas att det inte blir värre.

Inatt vaknade jag av att Henke låg bredvid lilltösen och pratade med henne. Han låg och pratade med henne i 40 minuter och hon sparkade som aldrig förr kan jag tala om.
Det mysigaste var när han började att sjunga imse vimse spindel samtidigt som han höll på magen-då bökade hon runt och gav pappa några starka sparkar. Sedan började han sjunga på en annan visa- som han verkligen inte kunde- då låg hon helt stilla.
När han började sjunga imse vimse spindel igen så rörde hon sig som en liten galning.

Henke tror nog att han redan har fått lite bebiskontakt med lilltösen så han är säker på att det blir en pappas flicka. När han pratar med henne så tänker han väldigt långt: Dagis, när hon ska börja träffa killar, när hon ska ta studenten och mycket där till.
Det är väldigt mysigt att ligga och lyssna på honom. Han blir mer och mer redo.

Nu ska jag fortsätta kolla på vakna med the voice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0