12-03-31



två dagar är vår dotter idag. Hon mår jätte bra och alla värden är också jätte bra.
Hon är dock ganska trött när hon ska äta och eftersom mjölken inte kommit riktigt ordentligt och för att Molly inte lärt sig att amma ännu så får hon sond nu+att jag ammar innan hon får sond.
förhoppningsvis blir hon piggare nu när hon bara behöver fokusera på amningen. Jag håller alla tummar.

Henke åkte nyss hem-men först ska han handla åt mig:)
Han ska nämligen städa lägenheten. Så..nu är jag själv här med tösen. Tur att hon är så snäll som hon är men skulle ändå vilja ha min andra hälft här.

Titta bara på bilden-jag smälter och det finns INGEN bättre pappa. Han är super duktig med henne och klarar av allt galant!
Jag tänkte skriva förlossningsberättelsen nu så den dyker strax upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0