12-06-29

 
 
 
 
Igår åkte jag och Henke upp till Elgiganten medans farfar gick med Molly. Vi passade på att köpa en ny tv+hemmabiosystem- blev en smart tv med 3D. Tar sin lilla tid där uppe. Man ska få rätt saker, man ska fråga en jäkla massa så att man själv begriper när man väl kommer hem. Det blev riktigt bra iallafall! Ikväll ska mannen i huset sätta upp den.
 
Sedan gick vi och valde ut en säng igår. Den var så otroligt snygg och om den var skön? Det var den skönaste säng jag legat i. Henke ville ha en jeanssäng men den var inget jämför med denna. Vi beställde hem den men vi får dock vänta fem veckor på den :(
 
Igår åt Molly 19.40 sedan låg hon klarvaken till 20.45 och då gallskrek hon. Hon blev övertrött och skrek ännu mer. Vi testade allt möjligt men till slut så gick Henke med henne och vaggade henne. Hon somnade direkt.
Hon vaknade 07.30 imorse och var superglad. Hon fick ligga på mage och leka lite tidigare. Såg även att volangen på trosorna lagt sig lite fel;)
Nu sover hon gott i vagnen igen och jag ska börja städa så vi får bort gamla tv:n sen.
Min feber är förresten borta:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0