12-06-29

 
 
Vi köpte en LED shower munstycke. Det lär Molly tycka är roligt när hon blir äldre.
Var iväg och hämtade ett paket förut också. Lite leksaker till stumpan- jag känner nog att jag inte köper större leksaker ännu. En kompis till mig har börjat köpt leksaker som barnet kan använda när den är 1 år men det väntar jag med. Det känns inte nödvändigt.
 
Jag köpte så söta strumpor till Molly också..
Mamma/mormor köpte ju en nappflaska till Molly från Lundmyr of Sweden. Nu hittade jag en likadan mugg så var tvungen att köpa den:)
 
Jag gick förbi där vi köpte sängen och ägaren var där- (han känner sambon)
 och eftersom att jag inte kan låta bli att köpa saker så gjorde han och jag en deal. Som inte sambon får veta ;)
Men man är tvungen att ha lakan och påslakanset, eller hur?;)
Nu kommer vi att ha en hel madrass och det ska bli så skönt!
Förresten så får vi sängen inom 1 1/5 vecka sa ägaren nu. Kul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0