12-06-24

 

Vi har slitit idag! Vi var i gamla lägenheten och röjde vinden. Jäklar i havet vad jag sprang. Bra nu när jag tränar ;)
Äta ett rått ägg är för övrigt riktigt vidrigt! Jag ska röra mig 1 1/5 timme varje dag, äta ett rått ägg innan jag gör 200-300 situps varje dag, sluta helt med socker och bröd. Knäckebröd kommer jag dock att äta!
Får se vad som händer med kroppen:)
Molly var hos Jocke och Anne så länge. Sen åkte vi hem och jag lagade fyllda kycklingfiléer som ni ser. Så underbart gott. Lyckades få till en riktigt god sås också. Henke ska vara väldigt tacksam över maten han får ;)
 
 
Molly fick bada med mig igår kväll och hon älskade verkligen att bada-mammas älskling- Efter badet var hon så mysig och ville ligga nära pappa en stund.
 
Nu ligger älsklingen och sover i vår säng. Vi kollar på fotboll..eller Henke gör ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0