12-06-21

 
Jag sitter och tittar på bloggen från när Molly föddes och kommentarerna.
Hon var så liten. Hon ser ganska normal ut på bilder men hon var så nätt. Hon hade redan gått ner till 2165 g första dagen. Man var så försiktig med henne men sen såg man hur sköterskorna tog i henne och jag blev livrädd att hon skulle gå sönder! Sen bar man henne, hade henne alltid nära och var inte alls rädd för henne. Allt försvann då hon tittade upp på en. Vårt ansvar. Vårt liv vi har skapat ihop. Ganska fantastiskt..
 
Vi kunde inte ha fått en snällare,charmigare bebis. Jag ångrar det inte för fem kronor!=)
Nu ska jag sluta tjabbla..
Nu när man har bebis så mååste man faktiskt börja planera om man ska iväg. Idag ska jag,Molly och mamma åka till mina systrar kl 12. Har jag planerat? Nej..
Jag måste duscha,sminka mig,platta håret, lägga iordning skötväskan, mata pluttan, klä på henne. 1 1/5 timme kvar..Jag fixar! Supermom!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mormors egen lilla mollytös
så liten du var där du låg o mös.
Mormor älskar dig så mycket,
älskade du ,för dig har jag fattat tycke.

2012-06-21 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0