12-06-19

 

Det är nytt på blogg.se- Jag gillar det inte!
 

Idag har vi varit ute på en långpromend och sen kom mamma hit och nu kollar vi på fotbollen. 
Jag bad Henke ta några foton på mig och Molly för en liten stund sen och då sa han att han skulle fota i halvlek. Jag är som jag är..får jag för mig något så måste det hända direkt så jag tog korten själv..Blev inte superbra men Molly är fin. 
Man ser verkligen att Molly har fått Henkes hårfäste;)
Min vackra dotter<3
Nu ligger hon i vagnen och försöker sova. 
 
Imorgon blir det en långpromenad igen och sen får vi se vad som händer..
Nu ska jag fortsätta se matchen. Zlatan gjorde nyss ett mål! Inte för att det spelar någon roll:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0