12-06-03



Viktor och Molly håller i varandras händer medan de sover. Underbara bebisar



Viktor ligger så skönt medans Molly inte njuter lika mycket.
Molly har varit vaken väldigt mycket idag igen men tidigare var hon övertrött och skrek tills hon somnade.
Man blir helt slut av den lilla stunden. Men jag klagar absolut inte. Jag kunde inte ha fått en snällare bebis.
Många säger att det är jobbigt att vara förälder men jag njuter lika mycket varje dag.
Finns inget med Molly som är jobbigt. Hon kan vilja leka konstant,skrika för magont,skrika för att hon är hungrig eller att hon är övertrött.
Ingenting är jobbigt!

Nu ska jag lägga mig i badet en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0