12-06-01



Molly tittar väldigt nyfiket på mormor som busar


Idag skulle jag plocka lite och då satte jag Molly framför barnprogram och vad hon tyckte om det!


Hon satt i babysittern i 20 min kanske sen ville hon mysa med mamma. Jag är inte sen med att ta upp henne:)


Titta så söt! Jag kunde inte låta bli att köpa den. Perfekt att ha på balkongen nästa år. Badar nog henne i den i sommar med även hon kanske inte kan sitta då :)


Jag har fixat läsglasögon! Jag får så ont i huvudet annars och jag ser ganska dåligt på nära håll så nu har jag fixat så att jag kan läsa längre!
Jag passar tamefan inte i glasögon men det struntar jag i.

Vad ska ni göra idag?
Molly sover och jag har plockat, diskat och nu tänkte jag äta en sallad.
Ikväll är det Let´s dance. Det ska jag inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0