Officiellt..

Okej-  jag ska klargöra en sak.
Jag kommer inte att föda

Hur många förlossningar jag än läser om, hur många förlossningar jag än tittar på så försvinner inte min rädsla.
Jag har fått höra: men så fort din bebis läggs på ditt bröst så glömmer du smärtan

Det förstår jag men timmarna innan då?
Jag har iaf bestämt mig för att ta epiduralbedövning,bäckenbedövning och lustgas. Tror jag..
Det är ju så svårt! Jag kommer ta lustgasen för att kunna ta epiduralen, annars får de ge mig något annat för jag lär inte klara av sprutan på annat sätt.
Bäckenbedövningen är både bra och dålig så den kommer egentligen som tredje val.
Men lustgas och epiural bara..det kommer jag nog inte klara.
Aja ni kanske märker att jag inte riktigt har bestämt mig iallafall;)

Jag hoppas att rädslan försvinner för jag vill gå in på förlossningen med en bra känsla-ingen rädsla

Nu väntar jag på mamma. Vi ska åka och fika hos Uffe(farmors man)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0