Just give up



Ja som ni ser är jag fortfarande uppe.
Bebisen är vaken och väldigt pigg verkar det som så jag gick upp ur sängen och la mig i soffan. Självklart blev jag hungrig så gick och tog en banan. Hann inte ens ta bilden innan jag vräkte i mig halva.

Imsdal vatten är helt underbart gott. Det spelar ingen roll om vi har väldigt gott vatten.
Imsdals vatten är godare- kanske beror på att det är i en flaska- men jag älskar det! Har köpt på mig några och även lite andra vitamindrycker som jag kan dricka.

Så..vad finns det att göra såhär på morgonkvisten?
Får helt enkelt kolla på tv tills bebisen vill sova. Alarmet står på 10.00 och då ska jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0