Jo men goddag då



Nu sitter jag äntligen i soffan.
Eftersom jag inte får dricka juice eller dricka och jag har bara druckit vatten nu i över två veckor så kände jag för att göra lite chokladbollar idag.
De ligger inne i kylen och gottar till sig lite. Har städat lägenheten och nu doftar det citron.
Har även lagat lövbiff,potatiskroketter,sallad och bearnaiesås.

Jag vet att ni vill att jag ska skriva mer recept till er och det ska jag göra nu.
Jag kommer lägga ut vad jag har lagat denna vecka så kanske ni får något tips om vad ni ska laga.
Ikväll lägger jag ut vad vi åt igår och ikväll.

Jag är så trött på att vara hemma nu. Önskar att jag kunde jobba nu..

På tal om något annat- vi ska åka och kolla på hus nu i veckan.
Men min sambo börjar ångra sig när han hör vad vattnet kostar. Han tittar på bostadsrätter och jag på hus. Vi får se vad det blir men vi måste flytta senast när bebisen är några månader. Skulle vara skönt att göra det innan men vi tar det som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0