Blivit barnslig

Jag vet inte vad denna graviditet gör med mig.
Jag saknar min mamma. Önskar att hon var med mig hela tiden. Nerverna börjar dyka upp. Det är ett litet liv jag väntar, en person som jag ska uppfostra. Jag har så många frågor.

Jag vet att jag kommer att bli en väldigt bra mamma men jädrar vad mycket tankar man får när man sitter och tänker när det inte är så lång tid kvar.
Jag är väl antagligen väldigt barnslig nu.

Men för övrigt mår jag väldigt bra. Magen känns bättre. Allt känns bättre så det är ju skönt.
Ni skickar så mycket mail att jag inte hinner svara. Tack för ert stöd och jag vet att ni är en del som vill ha bilder på hur jag ser ut nu och jag lägger ut en bild imorgon. Har inte tänkt på att ta egobilder. Förutom på magen ;)

Nu ska jag borsta tänderna och sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0