allt jag vill är att sova..

Henke och jag la oss vid 12 och henke somnade,som vanligt,väldigt fort.
Jag däremot ligger med ögon som knappt orkar hålla sig öppna och med en bebis i magen som slår volter,sparkar och myser.

Försöker få den att lugna sig lite som den brukar göra när jag smeker magen men icke! Den vill leka ännu mer så här ligger jag på rygg och puffar tillbaka till bebisen.
Detta är dock bra träning ifall vi får en bebis som vill vara uppe på nätterna. Jag klagar inte..Bara bebis mår bra så kan jag vara uppe hur länge som helst.

Nu gör det dock ont när h*n sparkar och nu vaknade Henke så jag ska prata lite med honom.
Vi hörs om några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0