-.-

Jag vet att jag är seg på att skriva här inne..

Idag ska jag och syster ha en myskväll. Vi är själva hemma så jag ska dra ut sängen till soffan;)
Igår kväll låg jag i soffan och kollade på film när jag kände att bebisen la sig längst till höger i magen.
Jag tittade ner under täcket och såg hur magen såg ut!
Jag hade ingen mage till vänster och sen världens knöl till höger.
Frågade Henke om han kunde se vart bebisen låg och då skrattade han bara och masserade bebis lite.
Nästa gång ska jag ta ett kort så ska ni få se. Gravidmagar kan vara väldigt vackra;)


Så vad händer idag? Väntar på syster, sen ska jag åka och sälja min massagebänk+ hämta ett paket (Kan ni gissa vad det är?)
Sen blir det mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0