Sorry






Förlåt att jag inte skrev igår men jag var så trött när jag kom hem. Hann innanför dörren och sen skulle jag börja laga mat.
Jag köpte allt som var kvar igår. Nu är det bara smått kvar.
Satte ihop skötbordet nyss- så nu är det klart!

Nu ska ni få listan(Detta är dock vad JAG tycker är viktigast)
(x)Vagn
(x)Täcke/Filt till vagnen
(x)Plastad frotté till vagn
(x)Regnskydd

(x)Myggnät

(x)Spjälsäng
(x)Spjälskydd
(x)Madrass
(x)Täcke
(x)Lakan
(x)Plastad frotté
(x)Påslakanset
(x)Gosedjur
(x)Mobil

(x)Skötbord
(x)Skötbädd
(x)Tvättlappar
(x)Våtservetter
(x)Blöjor
(x)Skötväska
(x)Blöjhink

(x)Badbalja
(x)Handduk med huva
(x)Badolja
(x)Tvättlappar med frotté

( )
Amningsbh- köpes senare
(x)Nappflaska
( )
Matersättning
(x)Haklappar

(x)Bärsele
(x)Bilbarnstol
(x)Babysitter

(x)Babygym
(x)Nappar
(x)Filtar

Mini-apotek
(x)Apoteket våtservetter
(x)Apoteket Skumtvättlappar
(x)Apoteket Baby bomullspinne
(x)Bepanthen
(x)Näsdroppar för spädbarn
(x)Apoteket Babytvål
(x)Apoteket Barnolja
(x)Apoteket Babyschampoo
(x)Amningskupor
(x)Bindor

Sedan tillkommer det lite mer små saker men det tar vi sen. Vi har i princip allting klart och det känns riktigt skönt.
Jag är ute i god tid men jag gillar det. Sedan kan jag inte hålla mig heller.
Kläder har vi lite men vi vill vänta tills mars då vi vet säkert vad det är för kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0