Orättvist



jag gjorde ganska mycket frukt ikväll. åt inte ens hälften men vad gör det..

Nu till en helt annan sak. Ni vet att detta är min dagbok,jag skriver när jag är glad OCH ledsen. Det är så verkligheten ser ut.
Jag har försökt att inte tänka på sistone men nu går det inte.
Jag mår riktigt dåligt över min pappa.
Jag har inte pratat med honom sen augusti förra året. Jag har heller inte sett honom sen dess. Jag beslutade mig för att göra föreläsningarna själv. Jag sa nog saker jag ångrar och pappa sa saker han förhoppningsvis ångrar.
Jag hörde av mig där jag bad om ursäkt om han tog illa upp men jag fick inget svar och har ännu inte hört något.
Han vill inte ha något med mig att göra.

Jag vet att jag får respektera det men jag blir ledsen..När jag pratar med Henke om detta och ibland gråter så tröstar han mig men han får mig att inse ganska snabbt att det inte är värt det.

Jag är överlycklig över att vi väntar barn, att vi ska flytta, att allt är så glatt men detta ligger och stör längs bak i huvudet.
Jag vet att pappa inte bryr sig lika mycket som jag gör om detta men att inte vilja ha kontakt med sitt barn och barnbarn gör ont i mig.
Alla har ett eget val.
Jag får helt enkelt acceptera det..
Är det någon mer som känner igen sig så skicka gärna ett mail. [email protected]

Nu har jag fått skriva av mig lite..det var behövligt.
Ska jag ta igen det med att skriva något positivt?;)
Nej..för nu ska jag dra täcket över huvudet;)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0