Nytt




Vi köpte ju en bilbarnstol för ett tag sen men den skickade vi tillbaka p.g.a några anledningar.
Nu kollade vi på en ny och hittade en!
Det blev en svart/röd Brio Primo med Brio basen. (Precis den på bilden)

Henke tyckte att jag kunde vänta lite med att köpa den men alla som känner mig vet att jag är väldigt impulsiv. Efter en jäkla bra deal med Henke och efter lite tjat så beställde jag den.
Den fanns i blå,grå,röd och svart så jag tog den i röd. Passade bäst till tösen.

Nu är det ju så att vi inte har någon bil ännu. Vi ska vänta med att köpa en tills april/maj men kan ju vara väldigt bra att ha en bilbarnstol så vi får hem henne säkert ;)

Idag kom Henke hem och sa:
Hon måste heta Molly. Jag bara känner det. Molly...
Så nu är namnet bestämt.
Vi ska även ha ett namn till ifall att Molly inte passar.

Kommentarer
Postat av: Jenny-Mamma till en av varje i mars

Molly är jättefint :)

2012-02-20 @ 10:33:07
URL: http://hayliemama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0