Mycket..

Nu händer det mycket..
På måndag skriver vi på ett kontrakt för vår nya lägenhet.
I veckan måste vi börja med att sälja denna lägenhet.

25 april beräknas bebisen komma och 2 maj flyttar vi. Förhoppningsvis så går jag över tiden så att vi hinner flytta iallafall. Kommer bebisen tidigare(som alla tror) så får mamma ta hand om bebisen medans vi fixar lägenheten. Känner jag mig rätt så kommer jag springa runt och bestämma vart allt ska stå.

Det tråkiga är att vi bor högst upp sen, vilket innebär- många trappor- men då har jag tur som är gravid eller nyss fött bebisen. Jag behöver inte bära tungt;)
Jag är den som står i dörröppningen och bossar;)

Vi får en stor balkong,tvättmaskin(vi tar med vår) och sen ett badkar!

Ska bli helt underbart att få börja om helt med Henke och bebisen. Detta är ju Henkes lägenhet, han har haft sitt i detta och jag har aldrig känt mig "hemma".
Nu får vi något tillsammans och dessutom mycket större yta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0