Hungrig?



Har stått och gräddat pannkakor en halvtimme men nu fick jag äntligen äta. Idag har jag ätit mer än vad jag brukar faktiskt.
Åt stuvade makaroner vid 14.00, pastapytt vid 19:00, mackor med te vid 22:00 och pannkakor vid 01:00.
Har även fått i mig ca 4 kiwisar och 4 apelsiner. Det börjar vända nu känns det som. Det är nu vikten kommer öka men det struntar jag fullständigt i!

Lilltösen rullar runt där inne. Tror nog att hon blev lite glad att få lite mat i magen ;)
Nej men att ställa sig och laga mat halv ett på natten kanske inte är så bra men jag kan ju inte somna om jag är hungrig.

Henke sover sen flera timmar tillbaka-det är så tråkigt att sitta uppe själv.

Mamma köpte en jätte fin rosa tunn overall till tösabiten iförrgår. Ska lägga upp en bild på den. Visade den för Henke igår och han älskade den. Så mamma, om du läser detta; Skulle ge dig en kram och tacka så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0