Bilder















Jag har inte så stor mage känner jag men den är ändå tung! Sen är ju lilltösen inte så stor heller. Vi tror att det blir en liten flicka vi får men har även fått höra att jag måste äta mer.. Det känns dock som att det är nu den börjar växa ordentligt.

Nu ser ni bilbarnstolen. Blev supernöjd! Fick även med en fjärilslarv som hade en liten söt bok undertill och sen skulle den röra sig framåt om man drog i snöret men den vibrerade bara på sin plats. Tur att den var söt.

Tänk vilken tur mina syskon har sen när de skaffar barn. De kan ärva en ny säng, ny bilbarnstol,ny vagn. Resten kanske man vill köpa själv men tur att man kan spara in på det dyraste iallafall:)

Kommentarer
Postat av: mia

du har en jätte fin mage

2012-02-21 @ 12:32:19
Postat av: Anonym

Fint babyskydd:)

2012-02-21 @ 12:37:50
Postat av: Hanna

Jag har följt dig sedan du började att blogga och nu ska du ha barn. Jag är överlycklig för din skull och jag längtar nog lika mycket som du efter den lilla

2012-02-21 @ 12:39:27
Postat av: MammatillElin

Du kommer att bli en jätte bra mamma!

2012-02-21 @ 12:48:42
Postat av: Olivia

Kan du inte skriva hur det varit med graviditeten, hur ni tog det, hur din släkt tog det m.m?

2012-02-21 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0