Allt går så bra..






Där ser ni dressen vi fick av mammsen:)

Idag gick vi ner till fastigheten vi ska hyra av med Emma och Oskar. När vi väl kommer in så säger de att han vi ska träffa inte är där och att vi får komma tillbaka någon dag innan 15:00.
Smart av honom att säga att vi ska komma då..Ja vad gör man..

Som ni ser så får ni en äldre bild på mig. Jag orkade inte fixa mig idag. Jag orkade ingenting idag om jag ska vara ärlig så att ta kort på sig själv när man är som mest ofräsch känns inte så lockade.
Men jag lovar att en ny bild kommer snarast.

DHL ringde förut- imorgon mellan kl.09-11 kommer de med bilbarnstolen.

Vi var hos Henkes pappa runt 16:00 idag. Han fyller 61 och vi köpte en ny mobiltelefon till honom och 5 trisslotter. Han vann ingenting men är man förvånad?
Han bjöd dock på marränger som han gjort själv och sen fick vi tårta. Sötsaker ligger ju inte på topp 10 för Henke men jag åt för båda kan jag tala om. Jag fick inte nog!

Nu måste jag börja med maten.
Vet ni vad jag skulle vilja ha nu? En sele i taket som jag sätter mig i som tar mig överallt i lägenheten. Just nu känns jag mig som en valross och ryggen värker..
men vad gör det om 10 veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0