-.-



Snart kommer min älskade syster hit! Saknar henne så förbaskat så det ska bli mysigt att umgås en heldag med henne. Tänk er- förra året 4 maj 2011 var jag iväg på hotell med syster. Året efter- 4 maj 2012- har jag förhoppningsvis en liten bebis.
Jag längtar tills lilltösen vill visa sig för oss. Jag vill dofta,krama,byta blöja,trösta,mata,torka kräk. Jag vill göra precis allt!
Igår kom Henke fram till mig i soffan och pussade magen och låg och pratade med henne i 10 min ungefär. Sen tröttnade han nog lite för hon visade inget intresse ;)

Jag är så glad att han börjar vänja sig och se fram emot detta. Han har ingen vana alls med små barn så jag förstod att det skulle ta ett tag för honom att vänja sig.

DHL har fortfarande inte ringt så här sitter jag redo för att hämta stolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0