-.-



Oj vad liten bilden blev men lite ser ni iallafall;)

Ligger och funderar på förlossningen nu. Ska bli väldigt roligt om jag ska vara ärlig.
Jag är inte så rädd som jag trodde att jag skulle vara. Man får höra av andra vad de tyckte om smärtan o.s.v så det ska bli roligt att få en egen uppfattning. Jag kommer ju inte undan smärtan så varför inte se fram emot det och ta det som det kommer?

Lilla fröken fräken ligger väldigt långt ner fortfarande och det gör fruktansvärt ont i blygdbenet kan jag tala om.
Sammandragningar kommer nu också så jag lär inte få sova ännu iallafall.
Men får krypa upp bredvid Henke så kanske jag somnar..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Min liia Molly , mitt första barnbarn. Åh, vad jag längtar efter dig!

2012-02-15 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0