-.-

Nu var det några dagar sedan jag skrev.
Vad har hänt?

Idag var jag hos barnmorskan och allt såg bra ut. Proverna kunde inte ha sett bättre ut!
Har växt 3 centimeter på magen och gått upp 4 hekto på 4 veckor. Sammanlagt har jag alltså gått upp 3,4 kg. Jag tror nog att jag har en ganska bra kropp iallafall.
Bebisen var väldigt livlig när barnmorskan skulle lyssna på hjärtat och när hon skulle klämma. Inget huvud nedåt ännu.

På torsdag beger vi oss till Linköping. Är faktiskt ganska nervös inför ultraljudet då man får se hur pyret ser ut och då vi får veta kön och om allt är bra.
Igår satt vi och kollade på kläder. Henke kollade på killkläder och jag på tjejkläder. På torsdag kväll, när vi vet kön, ska vi sätta oss och beställa massa kläder. Det kommer nog bli mer verkligt på torsdag när man får se bebisen.

Henke tror att det är en pojke som gömmer sig där inne och jag tror att det är en flicka. Vi får se vem som har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0