12-08-26

 
Vi var som sagt hos syster idag. Det var trevligt men min lilla dotter var inte alls nöjd idag. Hon hade sovit för dåligt inatt och var så otroligt trött. Hon somnade men vaknade direkt(?) Hon skrek från 14 tills vi kom hem vid 20. Direkt när vi la henne i sin säng så somnade hon.
Henke sa direkt: Men hon låter ju ingenting
Då vill man seriöst ge honom en rak höger. Nu har jag varit och handlat också.
Nu tackar jag för mig och lägger mig! Får jag inte sova inatt lär jag inte fungera imorgon.
 
Nog för att jag älskar min dotter över allt annat och hon får gärna skrika men jäklar vad det tar på en!
Kämpa på!

Förhoppningsvis händer det inte så många gånger till;)
Mamma älskar dig ändå gullunge<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0