12-08-25

 
Molly har börjat skyla sitt ansikte när hon ser att jag kommer fram med kameran! Busunge<3
 
Vi åkte till henkes pappa och käkade kräftor sen åt vi limpmackor med smörstekta kantareller. Vi fick en hel del svamp faktiskt.
Henke visade mig fotoalbum på honom och vi hittade ett foto där han ligger i vagnen och kollar in i kameran och jag skämtar inte när jag säger detta men fy satan vad lika Henke och Molly var just på det foton. När Molly ligger i vagnen ser hon precis ut som Henke på det kortet. Henke, Henkes pappa och jag bara satt och tittade på kortet och blev chockade.
Vi tycker ju inte att hon är så förskräckligt lik någon av oss men där såg man iallafall att Henke är pappan;)
 
Imorgon ska jag och Molly åka till Nyköping till Linda(min andra syster). Hennes man fyller:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0