12-08-02

 
 
Jag beställde en lära-gå vagn Mollsan och sen fick hon en spegel. Hon älskar att se sig själv i spegeln.
Idag vet jag inte vad vi ska göra. Vi ska iallafall ta en promenad som vi gör nästan varje dag.
Imorgon kl.08 ska vi till mekonomen och spänna handbromsen.
 
Jag läser förresten en otroligt fängslande bok. För då minns jag kärleken.
Det handlar om ett par som åker till Thailand precis efter julafton och är med om tsunamin. Pojkvännen dör men tjejen överlever men får kämpa för att komma tillbaka. Gråter efter varje blad. Man inser verkligen inte hur de hade det där nere eller hur deras resa var för att kunna bli en vanlig människa igen.
Läs den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0