12-04-30

Trevlig valborg!

Hoppas att ni har en trevlig dag/kväll. Blir inget firande för vår del, vi satsar på en myskväll med tussan eftersom hon inte är riktigt hundra.
Personligen tycker jag inte att valborg är något att fira. När man var yngre så festade man- det var enda anledningen..

Jag tror att jag ger henne för mycket mat- jag tror att det är därför hon har magknip nu. Ja..jag får ångest för det MEN nu har jag börjat ge lite mindre så nu får vi vänta och se.
Jag beställde även en elgrill idag- tråkigt att man inte får ha en riktig på en balkong- särskilt när vi bor högst upp men jag förstår:)

Ska inviga den på onsdag, hoppas bara att det är fint väder då.

Nu sitter Henke i soffan och spelar lite och Molly ligger bredvid och vrider sig. Hon vill så gärna vända sig men hon kan bara rulla till ena sidan sen är hon fast ;)

Jag ska återgå till att gulla med tussan.
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0