12-04-19

Igår var vi i E-tuna. Det gick jätte bra. Lilltussan vägde 2530g och var 48 cm lång!
Vi fick även salva mot hennes varklump vid ögat och nu är det nästan helt bra. Jag trycker ut var hela tiden och gör rent.

Idag ska vi till BVC för att väga och mäta. Nödvändigt kan man tycka efter igår men vad gör det. Vi kommer ut i friska luften en stund.
Idag blir hon även 3 veckor- känns helt overkligt.
För 3 veckor sen låg jag inne på förlossningen och krystade för fulla muggar. För 3 veckor sen fick jag se det dyrbaraste i mitt liv och hon fick se dagsljuset och hennes bästa föräldrar för första gången.

Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt som att det har gått längre tid än 3 veckor. Visst har tiden gått fort men vi njuter av varje sekund vi har henne.
Nu ska jag äntligen äta frukost medans tussan sover bredvid mig i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0