12-04-02 Världens bästa pappa



jag kommer inte klara av att vara med på förlossningen

jag kommer inte kunna hålla i henne

jag kommer inte kunna byta blöja i början

jag kommer överlåta nästan allt till dig

detta är bara några kommentarer henke har sagt under graviditeten.
Han var med mig under förlossningen men när jag började krysta gick han ut och drack massor med vatten.
Han kom in direkt när tösen låg på brösten och vi båda blev nog lite kära.

Han byter blöja. Han myser. Han ger henne all kärlek. Han hjälper mig. Han har överträffat sig själv.
jag skulle aldrig vilja skaffa barn med någon annan.
bandet blir så mycket starkare nu. iallafall för mig. jag vill aldrig vara utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0