12-04-01






Nu har mamma fått lite egentid. Har duschat och nu sitter jag och läser tidningen.
Lilltösen har gått upp i vikt och ska nu få i sig lite c-vitamin. Hon är så duktig!
Snart ska vi amma igen men först kommer nog läkaren.

Jag är fortfarande som en bergochdalbana. Helt överlycklig och samtidigt så känner jag mig överrumplad.
Kommer be älskling att komma hit idag..Man ska aldrig vara själv första dagarna efter en förlossning,det märker jag. Mycket hormoner som utsöndrar sig. Sen tror jag faktiskt att pappa saknar lilltösen med.

Jag saknar min familj också. Ska bli underbart att få visa Molly för alla. Mamma går runt där hemma-säkert med en tår i ögat- och längtar efter Molly. Men snart så:)
Nu jollrar hon så fint där borta och jag ska föna håret lite

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar er sötnosar.jätte jätte mycket!jag kommer imorgon.pussa molly från mig

2012-04-01 @ 17:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0