Saknaden är stor









Detta blir ett litet inlägg till min syster.
Min andra halva.
Hon bor i Norge nu och de senaste veckorna har jag saknat henne mer än någonsin.
Ligger vaken på nätterna Emelie och gråter för att du inte finns nära. Förut kunde jag ringa dig men nu kan jag inte alltid ringa dig. Vill ha hem dig nu så du kan få vara med om allting. Så fort vi träffas blir vi ett.
Ingen kan förstå hur jag känner, ingen kan säga något som gör mig lugn. Det finns bara en som kan det och det är du. Jag kan inte ha lika roligt med någon annan. Våra skämt- vissa skämt är sämre än den andra men vi förstår de.

Du skulle ju ha kommit hem i helgen men nu gör du inte det! Pucko!
Jag vet att du inte har det bra där borta för jag är inte där ;) tyvärr stämmer inte det för du är så duktig men det var en önskedröm.

Jag älskar dig och jag saknar dig mer än vad du anar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh gumman<3 vad fint, ælskar dig!!!!!!!

2011-10-23 @ 14:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0