Hackad

Det har inte gått att logga in med mitt lösenord men nu är de fixat.
Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en skön helg.

Lagade oxfilé i fredags och det blev så oerhört gott. Har aldrig ätit så mört och gott kött tidigare. Ska lägga ut receptet imorgon!
Jag har under några dagar suttit och tänkt på jobb. Vad är mitt drömjobb? Kommer jag att vilja föreläsa för alltid?
Just nu är detta mitt drömjobb men jag lär inte föreläsa om 5 år, det tror jag inte. Då jobbar jag förhoppningsvis som psykolog.
Det behövs! Jag tror att jag skulle göra ett bra jobb.

Vad är ert drömjobb? Vad är era ambitioner?
Skicka mail till [email protected]
Jag vill veta mer


Jag har även nu fått mail från er läsare och jag vet att ni vill ha svar och jag försöker så gott jag kan. Det kan dröja två dagar innan ni får svar. Jag läser mailen så fort jag har tid.

Jag vill även uppmuntra alla föräldrar som läser denna blogg(jag vet att ni är många)- att skriva mail också. Det kan vara allt från att ni bara vill skriva av er eller om ni kanske har någon fundering angående er tonåring som varit med om något liknande som mig.
Det kommer redan in mail från er så detta är bara en uppmuntran.
Jag kanske kan hjälpa er att förstå ert barn bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0