-.-



Nu är jag klar med föreläsningen! Gud vad ni var underbara. Kul med en publik som ger mycket respons!

I juni 2012 ska jag börja föreläsa för föräldrar och lärare. Blir nog spännande..
Jag har fått ganska mycket frågor angående Katrineholm- kommer jag att föreläsa i Katrineholm?
Svaret är: Inget jag prioriterar för tillfället. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att Katrineholms kommun skulle vilja att jag föreläste heller. De blundar för alla problem tyvärr och där skulle jag komma och prata om just detta.
Samtidigt är kommunen i behov av detta. Förhoppningsvis föreläser jag i stan någon gång men nu är jag fullbokad ett tag framöver.

Jag vet att det är flera som mailat mig som vill att jag ska börja föreläsa här men mitt förslag är att försöka få med föräldrarna till Örebro, Norrköping eller Nyköping som ligger ganska nära ändå. Jag skriver gärna datum då jag föreläser. Kommer att föreläsa några helger innan årets slut. Kommer då att befinna mig på olika kyrkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0