Avslappning



Jag och syster hann åka till sjön och slappna av lite. Det blåste dock för mycket så vi bestämde oss för att åka tillbaka när vädret var bättre så vi kunde grilla:) Det är ett perfekt ställe, man är helt själv.

På tal om något annat, jag åker till Sthlm imorgon kväll för att ha en kurs tills på tisdag. Jag hade helt glömt bort det och idag ringde jobbet för att kolla om jag fortfarande skulle komma. En stor almenacka är inhandlad och den kommer jag att använda flitigt!

Förhoppningsvis kommer jag hem tidigare. På söndag är det mors dag och på tisdag fyller mamma så jag skulle vilja vara hemma då.
Får snoka efter en present till henne där borta.

Nu sitter jag och jobbar men pojken som jag jobbar med sover äntligen. Snart ska jag hem och då ska jag sova kan jag tala om!
See ya!

Nu är det så att tiden som inläggen publiceras stämmer inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0