Strul

Det har varit lite strul med bloggen, har inte kommit in som jag ska men nu så.
Vad händer? Själv sitter jag på jobbet i några timmar och sen blir det en promenad hem. Nej-idag blir det inge festande men imorgon blir det redbull och vodka!

Nu till jobbet- jag jobbar ju då som personlig assistent och alla jobb har nog negativa och positiva sidor.
Men något av är det värsta inom personlig assistent, iallafall för min del, är att jobba med någon man inte trivs med och att man ser hur någon beter sig mot brukaren.
Man får helt enkelt strunta i personen man jobbar med för den man jobbar med egentligen är brukaren. Är personalen strulig så ta det med chefen eller personen själv. Det gör jag och det funkar....utmärkt(?)...

jaja på tisdag ska min artikel till tidningen vara klar. Jag hann se en kommentar om min tidning jag skriver för kommer att komma ut i affärer och ja- Den lanseras om ca en vecka och då får jag berätta mer om det jobbet:)

Nu måste jag fortsätta här, ska göra träningsövningar här!

tjupp!

Kommentarer
Postat av: Hanna

parta gör du alldeles rätt i

2011-05-20 @ 17:21:23
Postat av: Andrea

jag förstår vad du menar med jobbet, inte alltid man har en bra chef heller tyvärr

2011-05-20 @ 17:24:32
Postat av: Zara

Så roligt med alla jobb du har. Kan du inte berätta mer om de? Hur du fick de och vad du gör?/En som hoppas på samma jobb

2011-05-20 @ 17:25:14
Postat av: Klasse

Du klarar väl problem?;)

2011-05-20 @ 17:27:30
Postat av: Elin

Kul att jobba på en fredag..skönt väder dock

2011-05-20 @ 17:33:16
Postat av: Anna

Hur ofta tror du att du kommer att skriva på bloggen?

2011-05-20 @ 17:36:29
Postat av: Anonym

Du måste skriva vad det är för tidning sen!

2011-05-20 @ 17:43:28
Postat av: Anders

Du är intressant!

2011-05-21 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0