Midsommar



Fråga mig inte varför jag gör den minen..vi kan inte ta riktigt normala bilder(Jag kan inte..)
Jag hade de väldigt roligt med syster igår! Sitter och kollar på filmerna nu, synd att jag inte kan lägga upp filmer. Varför kan man inte det på blogg.se? Eller det är nog jag som är oteknisk.

Idag skulle jag och Henke ha åkt till mamma och grillat och ätit kräftor men eftersom jag måste jobba så går det ju inte. Jag har sagt upp mig från personlig assistent. Varför? För att det är ganska påfrestande att jobba med så pass sjuka barn som jag gör. Mitt psyke åker på ganka ordentligt med stryk ibland och sen är det så att jag jobbar väldigt mycket.

Hädanefter kommer jag att satsa på föreläsningarna. Mer om det sen.
Ville bara skriva av mig lite..hur mycket jag hatar jobb ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0