Kroppen säger ifrån

Jag är trött på att gå med ett leénde på läpparna nu.
Idag rann bägaren över!

Det började för länge länge sen då jag alltid har fått höra att man inte gör något, att man är dum i huvudet, att man alltid gör fel och mycket annat. Kan tyckas vara väldigt små kommentarer men nu är jag fruktansvärt trött på detta.

Jag har absolut inte varit världens bästa barn, särskilt inte efter våldtäkten eller under depressionen men alla barn gör misstag. Vi lär oss av de, inte sant?

Något jag har lärt mig nu är att man inte ska umgås med de som drar mer energi än vad de ger. Jag ska sluta med det nu. Det är inte mig det är fel på.

Jag har lyckats sjukt bra i mitt liv nu. Jag tjänar pengar, kan köpa det jag vill ha, trivs på jobbet och letar hus. Jag har det stabilt nu men det kan lika gärna skita sig för mig som för vilken annan!
Jag kommer att flytta härifrån och köra mitt race.


Bittra människor ska man undvika!
Jag saknar farmor också..inatt var det jobbigt kan jag tala om.

Till er människor som vill gå er egen väg: För fan! Gör det nu!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0